Monday 26 September 2011

Ceciter..ceciter...('',)

Hai...lame rase tak update blog nie..Berhabuk dah sampai..Hari nie rase hari yg sgt sesuai untuk mengupdate blog sebabnye BOS OUTSTATION so lehla jadikan hari cuti umum saya dari bekerja..leh gitu? hihihi..takde ape pun nak cite sbnrnye.juz simple2 jek.biaselah bulan syawal ujung2 nie.open house pun dah tak banyak sangat..hihi.so makan free pun dah kureng:p. saya sebenarnye excited nak menunggu hari jumaat nie (30/9/2011) ..kenape erk..suprise..:p kalo nak tau kene tunggu update blog yang seterusnya.. clue nye saya mau menenangkan diri dan mengabiskan duit yg tak banyak mane pong di tempat orang:p lalalala...
Camne la nak cari duit lebey erk.  saya ni duit tak banyak. tapi asik nak berjalan jek kejenye. lame2 duit simpanan pong abis.. kate orang sebelum kawin nie jalanla puas2 selagi anda bergelar bujang/anak dara, nnti dah kawin family come first. kalo dapat suami yg memang kaki jalan, bahagiala hidup saya.  kalo tak dapat..huhuhu..bahagia jugak.leh simpan duit untuk perancangan anak2 kan.wah gitu..cite pasal kawin pulak.kelas ko maria!!!!:p
Lagi berapa hari jek nak melangkah ke bulan 10.  cepat jerk masa berlalu kan.  Bulan 10 nanti dah kene jadi pelajar balik. Norhuda Hassan dislike this!!!...uhukhuk. dahla pointer jatuh berdebuk:(  Bak kate mak, mane tak jatuh asik berdating jek kejenye..ish3x..dating efect pointer ke mak..mungkin juga. so dari sekarang elakkan berdating, Jom berdating sambil belajar.  boleh ke??? hihi..i try my best la untuk sem 4 nie. dah la ada ekonomi lagi ditambah ngn akaun.uwaaaaaa:( botakla paler saya, nanti jadi  cam rambut anak buah saya..jambul kat depan jek.hehehe <marah ibu dia kalo bace nie>..
Sampai sini jerkla sy membebel yerk. blog ni ibarat diari bg saye.sume saya curahkan disini selagi tidak menganggu hak cipta sesiapa. walaupun takde orang bace. yang penting sy rase sangat hebat dan kagum dgn ape yg saya taip. ade aku kisah???hehehe. Biasalah mesti kene ada pantun sebagai penutup blog saya. Nah amek pantun poyo di bawah:-
Pulau Sentosa di Singapura,
Pulau Langkawi di Malaysia,
Nantikan update blog yg seterusnya,
Nak share byk benda dgn korang semua.
-adios, sekian wsalam..('',) -

2 comments: